Helgen

I fredags så var jag med Marcus och Therese vi satt hemma hos Marcus och såg på tv. Senare på kvällen gick jag och Marcus hem till mig. Vi gjorde inte så mycket låg i sängen och tittade på andra avenyn, mysigt. Jag är så trött på fredagar nu för tiden satt jag somnade runt tolv.

I lördags så skulle jag och Tess hem till Tom men på pendeln mot sthlm så träffade vi Ante och Marcus satt vi följde med dem på en fest i sthlm istället. Ja vad ska man säga om festen? Den var hyfsat skum eller nått haha. bara musik människor som sjöng (skrek) och hade sig satt jag fick ont i huvet efter ett tag. Men det var kul endå. Det var en jätte skön snubbe där som jag misstolkade hela tiden. Tillexempel "Jag kommer så fort", "Man måste arbeta upp den" och "jag hittar inte hålet". Joo men lite kul var det ju. Sedan tog vi sista tåget hem som vi höll på missa men vi fick springa, satt vi hann som tur var. Sedan gick Jag, Ante och Marcus hem till Ante och drack te och jag somnade väll runt fem någongång.

Så har min helg sett ut :)


kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback