helgen

Inte skrivit på ett bra tag nu, men har inte orkat som jag alltid säger. Anyway helgen var väldigt lungn. I fredags åt jag middag hos Marcus sedan gick vi hem till mig och såg på film . Kommer dock inte ihog vad den hette men bra var den. Efter det  kollade Marcus på någon film som gick på tv och jag somnade framför tv:n. Sedan var han taskig och spelade in mig när jag snarkade haha. Gick och la mig i sängen vid 12 och somnade på tre sekunder. 

I lördags var jag också seg. Såg på tv hela dagen med älskling. Sedan vid sju gick jag ut och träffade Tess. Vi köpte godis och lite sånt. Sedan tog vi bussen in till stan, det gjorde även Marcus för att vi skulle gå på bio med Daniel, Linda och Isak. Vi såg på Im a legend, jag tyckte den var riktigt bra. Alla andra hade så stora förväntningar satt dom tyckte väll inte att den var så bra. Efter bion åkte jag och Marcus hem till honom. Vi satt och pratade om "spökhistorier" och sånt med hans mamma. Sen gick vi och la oss. 

Ja så har väll typ min helg sätt ut! 

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback