Nyårsafton*

Jag har inte hunnit att berätta om nyårsafton. Men den blev väldigt lyckad. Umgicks med de bästa och då kan det inte bli bättre. Gick hem till älslking efter att jag ätit middag med moster och bror. Jag och M gjorde inte så mycket väntade typ på att de andra skulle komma. Vid sju så var väll alla där tror jag. Det börjades dricka och vi  hade det allmänt kul. Vid tolv slaget gick vi ner till centrum för att fira in det nya året. Det var mys! Efter det skulle vi gå tillbaka till Marcus men det blev inte som planerat satt det slutade med att jag, Linda, Daniel och Marcus gick hem till honom och hade det trevligt. Vi körde "jag har aldrig" och ptatade lite. Bi gick och la oss runt fyra och jag somnade på tre röda sekunder.

 

GOTT NYTT ÅR!


kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback