sista dagen på lovet

Imorgon börjar skolan igen och det blir en ny termin. Jag saknar klassen men jag saknar inte matte lektionerna. Vi får nytt schema också, det kommer bli längre dagar men vi får roligare lektioner dock. Mer medieproduktion och så ska vi börja med estetiskverksamhet. Det är väll bara att kämpa på antar jag.

Igår var jag med Marcus, Ante och Tess vi satt hemma hos Marcus och tittade på tv, mysigt. Ante och Tess gick hem vid tio tror jag. Jag stannade kvar hos Marcus, vi såg filmen "vår lyckliga familj" eller vad den hette. Den var i alla fall riktigt bra. Sedan fick jag för mig att jag ville dygna satt vi började spela tv spel. Men jag tröttnade på det vid halv två satt då gick vi ut och gick en promenad istället. Det var massa mys. När vi kom hem igen runt 2 så var jag ap trött, satt jag bestämmde mig för att sova istället för att dygna.

Klockan 8 på morgonen satte de igång att borra ute i trapphuset och jag blev as förbannad. Det var bara att gå upp för sova kunde man verkligen inte. De höll på så där fram till 10 ungefär. När det lungnat ner sig gick vi och la oss igen och så fort jag sommnat började det igen! Arg Emma. Men jag sommnade om någongång och vaknade vid halv två.



Vilket intressant blogginlägg alltså

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback