Sjuklingen

Jag blir ju aldrig frisk, jag bli så arg :( Har varit sjuk ända sen i Måndags eftermiddag. Jag kommer ju ligga efter jätte mycket och det gör mig sur. Varför ska jag bli sjuk för. Åh jag tycker synd om mig själv. Fast i och försig så mår jag mycket bättre idag. Har bara ont i huvudet, men tänkte att det är lika bra att vila en dag till annars blir jag förmodligen bara mer sjuk och det vill jag ju inte.
      Idag har jag bakat cheeskake, det är så att mamma fyller år idag satt jag ville överraska henne med någonting. Sedan ska jag och Marcus laga tacos här hemma. Det blir nog bra det. Sen ska Marcus sova över här eftersom vi har varit tillsammans i 7 månader idag, mys.
      Vill även passa på att säga grattis till bästa Linda som fyller 16 år idag :D iiih massa grattis på henne!


 

image452
Grattis världens bästa Mamma <3


image453
Grattis baby <3


kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback