helgen

Min helg har varit väldigt bra och mysig. Lördagen spenderades hemma hos Amanda som hade födelsedagsfest, vi åt smörgåstårta och njöt av kvälls solen tillsammans med några andra söta prickar. Kvällen fortsatte bra och Frasse rollade för oss med en kortlek. Jag blev rädd för att han är så bra på att trolla och så. Hur som helst slutade kvällen vid tolv och jag gick hem och sov eftersom jag var obeskrivligt trött. 

Söndagen spenderades i solen. Från tolv till fyra ungefär det var riktigt skönt, dock lite väl varmt ibland. Vid sex kom Marcus till mig och vi kunde inte bestämma oss för om vi skulle se på film eller gå ut och springa. Vid åtta bestämde vi oss för att gå ut en promenad och sedan såg vi på Tv efter det. En riktigt mysig söndag om jag får säga det själv. 

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback