mysigt

Har haft den mysigaste helgen på länge. I fredags efter jobbet åkte jag till södermalm tillsammans med mamma och pappa. Vi kikade runt i lite affärer och ett par cheap monday jeans fick följa med mig hem och ett par shorts från monki. Efter den lilla shopping rundan gick vi till en kina restaurang där jag åt friterad kyckling med ris och curry och sötsur sås. Mycket gott! Sedan åkte vi hem vid halv nio och jag åkte hem till Marcus och såg på film tillsammans med hans familj. Det var mysigt! 

Lördagen spenderades tillsammans med Marcus. Vi tog det lugnt hela dagen och vid fem åkte vi till älvsjö och åt middag hos hans mormor. Det var mycket trevligt och god mat. Var inte hemma igen hos Marcus förns halv ett eftersom bussarna och tågen inte passade in så som vi ville.

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback