Fredag

gud så bra jag sov inatt. Sov hemma hos Marcus och har aldrig sovit bättre haha! surt att jag var tvungen att ta mig upp själv medans han var lat och skippade samhälle. Hur som helst så åkte jag till skolan. Har inte haft så jobbiga lektioner idag. Först radio, där jag inte kunde göra något eftersom Tess inte är här. Vi ska nämligen göra ett radioreportage hon och jag. Fick tillbaka betygen på radio i miniformart. VGVGVG, om jag hade haft egna påar så hade jag fått ett MVG. Får väll tänka på det tills nästa gång då!

och idag är jag glad för det är fredag. Ett idrotts prov väntar bara på mig efter den här lektionen. Kommer gå åt helvete känner jag eftersom jag inte pluggat så mycket. Efter skolan så vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske åka direkt hem eller åka till stan och fika (?) Ikväll ska jag i alla fall vara med brudarna, filmkväll förmodligen. Mysigt! Nej nu måste jag läsa igenom idrotts papprerna.


kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback