helgen som varit

sitter och har medieproduktion men fastnade nu när det var dags för att färga bilden. Får fråga efter hjälp så fort jag orkar fortsätta jobba igen. Tänkte berätta lite om vad Emma gjorde i helgen.

Fredag: sthlm med klassen. Vi vår på museeum och lyssnade på en som berättade om 1700 - talet i sthlm. Inte så kul men bättre än skola tycker jag. På kvällen drog jag till taljen där det var spelning med några kompisar. Det var trevligt och vi satt och körde sanning eller konsikvens, haha det var nog det roligaste på den kvällen. Efter det tog jag och Marcus 12 bussen hem och sov.

Lördag: vaknade runt halv tre, bra Emma. Gick upp käkade kättfärs paj som Marcus mamma gjort, det var super gott. Knallade hem vid 5 så jag skulle hinna fixa mig innan jag skulle iväg igen. Vid halv 7 drog jag hem till Marcus igen och vi gick och mötte Tess och några. Sedan drog vi hem till käre Emelie. :) Det var massa trevligt och mysigt. Tack för en lyckad kväll allihopa (:

Nej nu ska jag börja arbeta igen, bilder kommer kanske idag när jag kommer hem Pusshej

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback