Konsert

Skola som vanligt igår då. Dagen rullade på bra men jag var så trött på sista lektionen, då vi hade Matte. skolan så drog jag ned på stan med Tess för att fördriva tiden. Käkade mat och hon provade kläder. Sen satt vi och pratade och lyssnade på musik. Vid sex åkte vi tillbaka till skolan igen för att titta på musik ettan som hade rock konsert. Det var 60 - 80 tal om jag inte minns fel och det var riktigt bra.

Det är så att min Marcus har munsår eller något liknade och därför har han ett plåster vid sin mun. Och idag på den första konserten jag var på (de har en  på förmiddagen och en på kvällen) så var det två tjejer bakom mig som kommenterade hans plåster då han kommer in på scenen.

- Oj vad har han gjort?
- Han har säkert rakat sig
hihihihihii


kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback