Skola

Så var man tillbaka till skolan igen då efter ett bra men ganska långsamt lov. Haha nog första gången jag tycker ett lov är långsamt. Hur som helst så var det en ganska lungn dag i skolan idag. Först historia där vi skulle redovisa fats jag hann inte. Sedan hade vi naturkunskap och vi  fick tillbaka proven. Ett poäng från Vg, det gör mig sur :( Sista lektionen för mig var medieproduktion och det är alltid lika kul. Det är så mycket bättre att ha digitaltfoto istället för journalistik som jag hade förra terminen. Efter den lektionen gick jag till läkaren. Åkte hem med två bussen och blev sugen på att gå på promenad eftersom solen tittade fram. Satt det har jag gjort precis, gått på promenad alltså och det var jätte härligt att få rensa tankarna lite.

image484
Gotland sommaren 07

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback