Slut på lovet

Igår så var jag hemma själv på kvällen vilket inte är så kul i mitt hus. Haha jag tycker nämligen att mitt hus är lite läskigt ibland. Hur som helst så var Amanda och Pontus snälla och kom hit och gjorde mig sällskap. Vi satt och (tittade) på Melodifestivalen, vi babblade mest om man säger så och kommenterade alla som var med. Alltså jag tycker det är så dåligt så jag inte klarar av att titta på det. En av killarna som var med där visade ju hela paketet :O Det ända som är bra med melodifestivalen är Björn haha! Sötis. Efter melodifestivalen drog Amanda och Pontus hem och Marcus kom hit. Vi eller i alla fall jag åt nudelsoppa haha sen så pratade vi en massa och sen somnade jag. 

Idag så är det så sista lovdagen. Inte speciellt kul eftersom jag har massa plugg som väntar på mig. Jag är väll klar med det mesta men jag har en som jag inte ens har tittat på :O inte bra. Det ska bli både skönt och tråkigt att komma tillbaka till skolan. Det är kul och så i skolan men vi har så mycket läxor och det gör mig stressad. Ibland tänker jag på hur skönt det skulle vara att inte gå i skolan men sen inser jag att det inte skulle vara så kul endå. Vad skulle man göra om dagarna liksom? Skolan skulle vara bäst om man slapp alla djävla läxor. Eh nu vet jag inte ens vad jag babblar om längre så pusshej 


kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback