Söndag

sitter hemma hos moster och lyssnar på när hon och mina föräldrar diskuterar hur man gör den bästa pannkakan. Kul, jätte kul.

Min käre Marcus har inte vaknat än och jag vågar inte väcka han heller efter igår när han blev jätte sur för att jag tvingade upp honom halv nio. Men vadå vi skulle ju till Sundsvall? aja han blev på bättre humör efter ett tag som tur var. Igår i sundvall köpte jag ett linne från Vero moda, kanske kommer upp på bloggen någon dag och så ett par vanliga svarta knä strumpor. Hade hoppats på att hitta mer men jag är väldigt kräsen av mig. Ganska irreterande! Men jag får väll tvinga med mig mamma eller någon kompis till södermalm på lovet.

Resten av tiden vi har varit här (hos moster) så har vi väll bara slappat. Hyrt två filmer the heartbreak kid och 1408. Den sista jag nämde var väldigt bra och spännande. Den borde man se.

Nej nu ska jag göra nått vettigt, Pusshej


kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback