sthlm

igår så åkte jag upp till sthlm med mammi vid halv tre. Vi drog till söder, åh det var så länge sedan jag var där så det var roligt att gå där. En klänning från gina tricot fick följa med mig hem. Det ser ut som det är en tjol och en t-shirt men det är en klänning. Sedan köpte jag upp mitt presentkort på monki som jag fick i julklapp. En lite kortare grå tröja fick det bli. Och en tjol från American Apparel.


Tjolen från American Apparel, min är svart dock

Var väll hämma runt sju och då tvingade jag ut Therese som hade suttit framför tv:n hela dagen och spelat sitt nya GH, djävla nörd hon är! Vi drog i alla fall hem till Matte och pratade och tog det lungt. Mysmys  sedan drog jag hem vid halv tolv.


kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback