The hives

Sitter på engelskan och ska skriva ett research arbete om the hives. Jobbigt tycker jag eftersom det minst ska vara 3 datasidor. Så det är väll bara att jobba på antar jag. Även fast jag egentligen inte har någon lust alls. Just nu vill jag bara hem och lägga mig i min säng och sova men nejnej en lång engelska lektion, sammhälle och matte lektion väntar. Skönt att vi inte har någon mediekunskap idag i alla fall.

I morgon är det fredag, skönt. Först ska jag till sthlm med klassen. Vi ska till något museeum. Sedan blir det tillbaka till skolan för att ha en lektion, känns ju ganska så onödigt. På kvällen sen ska jag på spelning, hoppas det blir kul. Och på lördag ska jag förmodligen vara med brudarna :D

Nej nu ska jag börja skriva min research, hejdå!


kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback