helgen som varit

Fredag: I fredags såg vi sista filmen på våran film festival vi hade hela förra veckan. Vi såg zozo och den var bättre än förväntat. Slutade vid elva, då jag mötte upp mamma på stan. Käkade lunch på nancys sedan åkte vi vidare till Coop forum. handlade mat till helgen och sedan hem igen. På kvällen var jag med Marcus och Therese, vi satt hemma och Matte och tittade på film (horton) den var mysig.

Lördag: Vaknade vid 11, gick upp och käkade frukost på Marcus balkong sedan gick jag hem och fixade inför kvällen. Gjorde mat och så, blev tvunget att stressa på slutet. Vid halv sju kom några söta prickar till mig och vi åt mat och hade det trevligt. Sedan övertalade alla mig att de skulle få bada i min Jacuzzi så det gjorde vi, eller dom rättare sagt. Hoppas alla hade en trevlig kväll, för det hade jag!

Söndag: hade söndags ångest som vanligt. Massa plugg väntade på mig hela dagen men inget blev av. För vem vill plugga då det är strålande väder ute? Så istället gick jag ut och solade :)

bilder kommer senare, då jag har börjat förstå mig på min nya data

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback