Helgen

åkte hem tidigt från Marcus idag för att jag skulle plugga och när jag kommer hem märker jag att jag inte har pappret hemma där det står vilka sidor man ska läsa. Och i typ 3 timmar nu har jag försökt få reda på vilka sidor det är men ingen vet ju :( surt! Får vänta till 6 då Danielle kommer hem och kan ge  mig sidorna. :) Åh arg jag blir att jag glömde pappret! Aja finns inte mycket att göra nu.

igår så träffade jag Emelie vi pratade lite och gick och köpte godis eller hon köpte frukt för att hon är så nyttig. :) I centrum träffade jag Marcus så jag följde med honom hem. Sedan vid åtta gick vi och hyrde film med hans mamma. Det blev "Shaun of the dead" det var faktiskt rolig. Vid tolv gick jag och Marcus ut på nattpromenad och sedan gick vi hem igen och sov.

image506

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback