Måndag

och så var det måndag igen och ännu en helg passerad. I fredags tog jag det bara lugnt med Amanda, Tess och Marcus. Gick och åt pizza vid halv tio för att jag var så hungrig. Efter pizzan drog jag och Marcus hem till mig och såg på "pianisten", jag har blivit värsta insatt i andra världskriget haha. Men det är ju bra eftersom vi jobbar med det i historian.

I lördags vaknade jag alldeles för sent, runt halv två :O inte likt mig! Tog mig upp ur sängen och såg att det var soligt ute. Så det blev en varm promenad med Marcus och Ebba. Sedan åkte vi till santorps badet och kollade när söt Ebba badade :D Hon är så söt min hund. Kom hem igen vid fem och då blev det fart på mig eftersom jag skulle vara hos Emelie klockan sex. Drog till Emelie vid sex, alla var väll där runt halv sju och då började vi grilla. Det var väldigt gott och mysigt förståss.

där fick ni veta lite om min helg, nu ska jag öppna matte boken eftersom det är nationella imorgon!
image507

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback