Valborg



vaknade runt elva igår och åkte till stan och blev sminkad på make up store. Måste säga att jag blev väldigt nöjd med sminkningen. Det var meningen att det skulle bli en vardags make fast jag tyckte det mer liknade en kvälls make. Sedan fick jag ta smink för 500 kr, så jag tog en ny foundation, mascara och bas ögonskugga. Tack mammi för en förtidig present!

  
En "jacka" fick följa med mig hem satt det blev kvällens outfit tillsammans med strumpisar converse och linne/klänning från Monki.


På kvällen gick jag hem till Emelie där några söta prickar var. Sedan vid nio drog vi ned till brasan där det inte var speciellt kul. Sedan gick vi hem till Amanda, men kvällen slutade tidigt för mig och Marcus. Var väll förmodligen för att vi båda var så trötta. Men vi hade jävligt kul på vägen hem :)

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback